مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 13:272019-10-07سياسي

سفرنامه اربعین 2 | تولید 120 فرآورده خبری توسط زائر خبرنگاران گیلانی اربعین


مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان از تولید و مخابره 120 فرآورده خبری توسط خبرنگاران اعزامی و مواکب سه گانه رسانه ای گیلان از مراکز و اماکن مقدسه عراق در رسانه های محلی، - سفرنامه اربعین 2 تولید 120 فرآورده خبری توسط زائر خبرنگاران گیلانی اربعین مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان از تولید و مخابره 120 فرآورده خبری توسط خبرنگاران اعزامی و مواکب سه گانه رسانه ای گیلان از مراکز و اماکن مقدسه عراق در رسانه های محلی، ملی و بین المللی خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا امروز در حاشیه اعزام خبرنگاران گیلانی به کاروان اربعین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب رسانه ای شهید سید اسماعیل سیرت نیا در نجف اشرف مستقرشده است.

وی با اشاره به استقرار موکب رسانه در نجف اشرف افزود: موکب رسانه ای شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده نیز در کربلا معلا مستقرشده و مشغول تهیه فراورده های خبری از آن مرکز است.

 مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان از راه اندازی موکب رسانه ای سیار در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: موکب رسانه ای سیار نیز در مسیر پیاده روی اربعین حسینی از عمود 1100 تا 1400 مستقر است .

پارسا با اشاره به تعداد اخبار تولیدشده توسط زائر خبرنگاران بیان کرد: تا این لحظه بیش از 120 خبر، عکس و فیلم توسط خبرنگاران اعزامی تهیه و در رسانه های استانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرنامه اربعین 2 | تولید 120 فرآورده خبری توسط زائر خبرنگاران گیلانی اربعین

سفرنامه اربعین 2 | تولید 120 فرآورده خبری توسط زائر خبرنگاران گیلانی اربعین